Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10316.2/2531
Title: O valor (des)educativo da publicidade
Authors: Reis, Carlos Francisco de Sousa
Keywords: Sociologia da comunicação;Psicologia do comportamento;Publicidade;Psicologia social;Cultura de massas
Issue Date: 2007
Publisher: Imprensa da Universidade de Coimbra
Journal: Ensino
Description: Orig. tese de mestrado em Ciências da Educação pela Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade de Coimbra, 2006
URI: https://hdl.handle.net/10316.2/2531
ISBN: 978-989-26-0445-9 (PDF)
DOI: 10.14195/978-989-26-0445-9
Rights: open access
Appears in Collections:Pombalina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
o_valor_des_educativo_da_publicidade_2007.pdf2.97 MBAdobe PDFThumbnail
  
See online
Show full item record

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.